e-mail Δράσης για επικοινωνία: [email protected]

Τηλέφωνο επικοινωνίας: Καλείτε στο 213 0166 100 ή στο 216 0023 447 (ΔΕΥ-ΠΑΡ, ώρες γραφείου: 09:00-17:00)

 

Σκοπός της Δράσης «Επιχορήγηση επιχειρήσεων παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών» είναι να υποστηρίξει επιχειρήσεις λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών (Φυσικά και Νομικά Πρόσωπα) ώστε να προσαρμόσουν τη λειτουργία τους με την αναβάθμιση/απόκτηση της απαραίτητης ψηφιακής υποδομής, να συνεχίσουν να παρέχουν απρόσκοπτα τις υπηρεσίες τους και να υποστηρίξουν την επιχειρηματική κοινότητα, τη δημόσια Διοίκηση αλλά και τους πολίτες ώστε να ανταποκρίνονται στις νέες συνθήκες που η πανδημία (COVID 19) δημιούργησε.

 

ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Η ισχύουσα πρόσκληση είναι: 4η τροποποίηση της προκήρυξης, ΟΔΗΓΟΣ-ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ

Η Α’ περίοδος της ηλεκτρονικής υποβολής προτάσεων έληξε στις 13.05.2022 και ώρα 15:00.

Η Β’ περίοδος της ηλεκτρονικής υποβολής προτάσεων έληξε στις 14.10.2022 και ώρα 15:00.

Μέχρι σήμερα έχουν δημοσιευθεί:

  • Απόφασης Ένταξης για τα πρώτα 417 έργα, τα οποία βρίσκονται πλέον σε υλοποίηση,
  • η 1η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 1.411 επιπλέον έργων,
  • η 2η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 1.971 επιπλέον έργων,
  • η 3η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 2.978 επιπλέον έργων,
  • η 4η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 1.698 επιπλέον έργων,
  • η 5η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 2.175 επιπλέον έργων,
  • η 6η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 2.064 επιπλέον έργων,
  • η 7η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 53 επιπλέον έργων,
  • η 8η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 235 επιπλέον έργων,
  • η 9η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 873 επιπλέον έργων,
  • η 10η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 257 επιπλέον έργων,
  • η 11η τροποποίηση αυτής, λόγω ένταξης 47 επιπλέον έργων.

Στις Περιφέρειες αρμοδιότητας της ΕΛΑΝΕΤ (Αττική, Βόρειο & Νότιο Αιγαίο) εντάχθηκαν μέχρι σήμερα 5.850 έργα, συνολικού π/υ 9.949.438 €*.

*Τελευταία ενημέρωση: 12 Μαρτίου 2024

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Ωφελούμενοι της Δράσης, ήτοι μικρομεσαίες επιχειρήσεις που δύνανται να τύχουν δημόσιας χρηματοδότησης στο πλαίσιο της παρούσας είναι:

  • Αυτοαπασχολούμενοι λογιστές – φοροτεχνικοί κάτοχοι επαγγελματικής ταυτότητας λογιστή – φοροτεχνικού κατά τάξεις και
  • Νομικά Πρόσωπα παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών

που έχουν καταχωριστεί στα οικεία Μητρώα που τηρούνται στο Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας.

Επιλέξιμος είναι ο ΚΑΔ: 69.20 – Δραστηριότητες λογιστικής, τήρησης βιβλίων και λογιστικού ελέγχου-παροχή φορολογικών συμβουλών, καθώς και το σύνολο των υποκείμενων ΚΑΔ αυτού.

 

ΤΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ

Σε κάθε ωφελούμενο (διακριτό ΑΦΜ) θα αποδίδεται άπαξ μέγιστη συνολική επιχορήγηση για την αναβάθμιση της ψηφιακής υποδομής της επιχείρησής του ως εξής:

  • Επιχορήγηση έως 2.000 ευρώ

0 =< έσοδα χρήσης 2020 =< 20.000 ευρώ

  • Επιχορήγηση έως 1.500 ευρώ

έσοδα χρήσης 2020 > 20.000 ευρώ

 

ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

 

Επιχορήγηση Λογιστών & ΦοροτεχνικώνΑπόφαση Ανάκλησης (10.11.2023)
Επιχορήγηση Λογιστών & Φοροτεχνικών4η Απόφαση Αποδοχής/Απόρριψης Ενστάσεων (10.04.2023)
Επιχορήγηση Λογιστών & ΦοροτεχνικώνΈντυπο Υποβολής Αντιρρήσεων (09.03.2023)
Επιχορήγηση Λογιστών & Φοροτεχνικών12η Απόφαση Ένταξης (06.03.2023)
Επιχορήγηση Λογιστών & Φοροτεχνικών3η Απόφαση Αποδοχής/Απόρριψης Ενστάσεων (28.02.2023)
Επιχορήγηση Λογιστών & ΦοροτεχνικώνΧρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης έργων (10.01.2023)
Επιχορήγηση Λογιστών & Φοροτεχνικών11η Απόφαση Απόρριψης (09.01.2023)
Επιχορήγηση Λογιστών & Φοροτεχνικών11η Απόφαση Ένταξης (20.12.2022)

Επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις για την Δράση; Προχωρήστε στην εγγραφή σας!


gotopofpage
contactform

Θα ήθελα να ρωτήσω ...

Επιχορήγηση Λογιστών & ΦοροτεχνικώνΕπιχορήγηση Λογιστών & Φοροτεχνικών Μετάβαση στο περιεχόμενο